Canale

get in touch

Publicitatea outdoor la punctul de vanzare faciliteaza accesul advertiserilor la cumparatori, scotand in evidenta anumite brand-uri si influentand deciziile de cumparare. 

Cercetarile au aratat ca decizia de cumparare pe care o ia un consumator se bazeaza pe cativa factori principali. Astfel, dupa identificarea unei nevoi, consumatorul va cauta informatii suplimentare  si va evalua alternativele ce i se ofera.

Avand in vedere rolul informativ si de evidentiere al reclamelor stradale, comunicarea outdoor in proximitatea punctelor de vanzare este solutia optima de promptare a deciziei de cumparare in randul consumatorilor.

 

Euromedia si Beta Cons ofera clientilor o retea vasta de panouri publicitare amplasate in incinta exterioara a principalelor zone comerciale din tara (Kaufland, Carrefour si Billa). Acestea sunt potrivite atat pentru campanii de imagine, cat si pentru promovarea vanzarilor (promotii, oferte speciale, anunturi, lansari de noi produse, etc.). Formatele disponibile sunt backlit, billboard si city light. 

Certificari / Afilieri