Know How

get in touch

Concept creativ: tips & tricks

“Outdoor-ul este arta persuasiunii in forma ei cea mai simpla. Prin comparatie cu alte medii, acesta trebuie sa transmita mesajul in doar cateva secunde.” (Rob Morris si Steve Grounds, Great Outdoor).

Publicitatea outdoor este recunoscuta pe plan global ca fiind una dintre cele mai creative tipuri de comunicare.

Succesul unei campanii depinde in mare masura de caracterul succint si de lizibilitatea mesajului publicitar, deoarece durata potentiala de expunere este foarte scurta, de cateva secunde. 

Pentru un vizual outdoor de impact se recomanda folosirea culorilor contrastante, vizibile de la distanta. Lipsa contrastului de culoare pe un panou poate duce la pierderea mesajului.

De asemenea, un vizual outdoor care permite vizualizarea de catre consumatori a beneficiilor unui produs genereaza un impact mai puternic asupra consumatorilor. Se recomanda ca acestea sa fie atent selectionate si enumerate pe scurt

Oamenii dau viata unei reclame. Vizualurile outdoor ilustrand adulti sau copii alaturi de produsul promovat creeaza un impact emotional puternic, punand in evidenta produsul respectiv.

Folosirea in cadrul layoutului a unei poze cu produsul promovat creste gradul de recunoastere si atribuire.

Evidentierea logotipului pe posterele outdoor asigura un impact mai mare al campaniei si contribuie la cresterea notorietatii brand-ului promovat.

Este foarte important ca vizualul creat pentru o campanie outdoor sa contina date de contact: un numar de telefon, un website. Astfel consumatorii ar putea obtine mai multe informatii, avand la dispozitie un mijloc de reactie imediata.

 

Certificari / Afilieri