Know How

get in touch

Publicitatea outdoor convingedownload

Studiul demonstreaza impactul pe care il are publicitatea stradala asupra consumatorilor, prin masurarea unor elemente atitudinal-comportamentale cu privire la publicitatea outdoor in general, ca si prin masurarea elementelor centrale de performanta pentru campania POC (notorietate, apreciere / respingere, intelegere, eficienta etc.).

Structura de cercetare a avut in vedere doua module distincte: specialisti media si consumatori obisnuiti.

84% din respondenti au o atitudine pozitiva in ceea ce priveste publicitatea stradala. Ei o considera utila, informativa, folositoare in situatii concrete de viata.

Pentru 44% din participantii la studiu, panourile sunt un declansator care ii determina sa isi aminteasca si alte reclame la produsul respectiv, vazute de exemplu la TV.

22% din cei care isi amintesc panoul POC il considera interesant, cu impact sau chiar amuzant; pentru alţi 21%, panoul a indus impresia de noutate, „lansare de produs nou”.

Analizele demografice comparative ale atitudinilor si opiniilor consumatorilor obisnuiti arata foarte putine diferente intre categoriile demografice. Aceasta inseamna ca publicitatea outdoor este in acest moment un mediu cu eficienta generala asupra tuturor categoriilor de indivizi.

Certificari / Afilieri