Stiri

get in touch

Proiectul special realizat de EUROMEDIA si BETA CONS pentru Revista National Geographic a castigat premiul “Best Brand Promotion"

23-05-2012

Revista National Geographic Romania a primit premiul Best Brand Promotion pentru campania “Esti unul dintre cei 7 miliarde”, realizată în toamna anului trecut. Acesta a fost acordat in cadrul Galei National Geographic Society, care a avut loc la inceputul lunii mai la Washington DC si la care au participat 42 de tari.

Campania “Esti unul dintre cei 7 miliarde” s-a desfasurat pe mai multe medii (print, online, social media) sii a avut la baza proiectul special propus si implementat de catre echipa noastra in statia de metrou Unirii 2.

National Geografic

Tema campaniei a fost semnalarea cresterii rapide a populatiei si a necesitatiii de a gasi solutii de prelungire a vietii Planetei. Pentru noi, provocarea a constat in gasirea si implementarea unei solutii creative de comunicare, prin care sa se poata transmite eficient mesajul campaniei, conform brief-ului primit de la client.

Bogdan Vasile, CEO EUROMEDIA & BETA CONS: “Acest succes reprezinta exemplul concret de obiectiv asumat si implinit in intervalul stabilit. Acum 2 ani ne-am propus sa castigam un premiu intr-o competitie creativa impreuna cu un client de-al nostru pentru a demonstra ca suntem o echipa creativa, inteligenta si talentata, care poate oferi solutii potrivite oricarei campanii de comunicare. Am reusit!”

Proiectul special propus de EUROMEDIA si BETA CONS, considerat cel mai potrivit de catre National Geographic pentru a ilustra mesajul, a constat in decorarea unui perete pe peronul statiei de metrou Unirii 2 cu un poster de 40 mp. Vizualul reprezentand posterul National Geographic “Lumea celor sapte miliarde”, cu harta desfasurata a Planetei si cu detalii privind implicatiile acestei cifre, atinse in octombrie 2011. In partea stanga a posterului a fost amplasat un counter, care indica live cresterea populatiei Planetei la 7 miliarde. Pentru a transmite cat mai fidel ideea ca toti oamenii trebuie sa utilizeze resursele Planetei intr-un mod responsabil, scaunele destinate calatorilor au fost vopsite in galben, avand inscriptionat pe ele mesajul “Esti unul dintre cei 7 miliarde”.

Ruxandra Chiurţu, Marketing Manager National Geographic & National Geographic Traveler: “Apreciem foarte mult creativitatea, flexibilitatea si profesionalismul dovedite de echipa EUROMEDIA si BETA CONS in realizarea proiectului National Geographic Romania “Esti unul dintre cei 7 Miliarde”, laureat recent la Washington DC cu premiul “Best Brand Promotion”. Ne bucuram ca am lucrat impreuna la realizarea lui si cu siguranţa vom fi parteneri si pe viitor pentru alte proiecte cel putin la fel de interesante.”

Premiul “Best Brand Promotion” acordat campaniei semnate National Geographic, care a avut la baza proiectul de la metrou, reprezinta inca o dovada ca proiectele speciale creative genereaza impact, aducand notorietate brand-urilor promovate. Publicitatea outdoor este astfel recunoscuta ca fiind o componenta importanta in mixul de media.

Certificari / Afilieri