Stiri

get in touch

BRAT a lansat proiectul de monitorizare a investitiilor in publicitatea outdoor

20-06-2012

Pe 14 iunie 2012 BRAT a lansat proiectul MIP OOH- Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea OOH, conform caruia, in perioada 16 aprilie - 17 iunie, valoarea la rate card a publicitatii monitorizate a fost de peste 8,6 milioane de euro.

Clientii cu cele mai mari investitii in publicitatea outdoor, dupa numarul de fete suport ocupate in perioada de referinta, au fost : clientii electorali (17,65%), Carrefour (8,24%), Vodafone (5,71%), Orange (5,16%), Dedeman (4,70%), Mega Image (2,69%), Praktiker Romania (2,53%), Quadrant Amroq Beverages (2,46%), Kraft Foods Romania (2,44%) si Heineken Romania (2,31%).

In ceea ce priveste grupul de produse dupa fetele suport ocupate, in fruntea clasamentului se afla magazinele de tip supermarket (19,53%), urmate de partidele politice (17,96%), datorita campaniei electorale din perioada respectiva, comunicatii (12,95%), materiale de constructii (10,76%), bauturi alcoolice (6,57%), banci, case de consemnatiuni (3,69%), bauturi nealcoolice (3,21%), restaurante (2,07%), dulciuri (1,89%) si alte servicii (1,60%).

Cele mai importante obiective ale proiectului MIP OOH sunt: evaluarea publicitatii OOH si crearea premiselor necesare realizarii de analize pentru aceasta, transparentizarea mediului OOH, in special a investitiilor in acest mediu, monitorizarea corecta si completa a campaniilor publicitare OOH si oferirea de informatii detaliate cu privire la acestea, raportarea integrata si unitara a datelor de monitorizare pentru OOH, impreuna cu cele de presa scrisa, radio si online.

MIP OOH, al patrulea serviciu de acest tip din portofoliul BRAT, reprezinta un instrument foarte util in analiza investitiilor in publicitate si este rezultatul unei stranse colaborari intre majoritatea companiilor de outdoor si agentiile de publicitate.

Certificari / Afilieri