Stiri

get in touch

Dolce Sport a ales o comunicare outdoor neconventionala

02-08-2012

Anul acesta, Romtelecom a ales sa promoveze canalul Dolce Sport, cu ocazia rebrandingului din luna iunie, printr-o campanie outdoor neconventionala, de impact.

Astfel, promovarea celor mai importante evenimente sportive de anul acesta, Euro 2012 si Olimpiada 2012, distribuite de canalul de sport ca partener TVR, s-a derulat cu mesajul “Jocurile Olimpice vin la Dolce Sport”.

Proiectul special de la metrou ilustreaza o pista de atletism, amplasata in zona cu turnicheti de la intrarea in statiile Piata Romana, Piata Unirii si Eroilor. Pentru decorarea podelei s-a folosit floorgraphics, peretele fiind decorat cu forex si autocolant.

A doua componenta a campaniei este proiectul spectaculos realizat la suprafata, implementat de catre echipele noastre pentru Romtelecom - Dolce Sport, in cateva orase mari din tara: Iasi, Cluj, Timisoara, Brasov. Acest proiect a constat in simularea unei probe de Olimpiada, respectiv aruncarea discului, care a fost realizat la dimensiuni mult mai mari decat cele reale.  Acesta este surprins in momentul in care loveste solul, dupa ce a fost aruncat de catre atletul de pe meshul aflat pe o cladire din apropiere. Acest proiect creeaza un impact deosebit si pe timpul noptii, discul fiind reflectorizant.

Pentru a construi o comunicare memorabila, recomandam clientilor nostri completarea campaniilor outdoor standard cu proiecte speciale, care aduc notorietate brandurilor promovate.

Detalii campanie:

Agentie: Media Investment // Client: Romtelecom // Campania: Dolce Sport // Periaoda: iulie-august 2012 // Consultanta si implementare: Euromedia si Beta Cons.

   poza   

Certificari / Afilieri