Stiri

get in touch

Euromedia si Beta Cons lanseaza un nou produs destinat comunicarii outdoor

02-08-2012

Euromedia si Beta Cons lanseaza un format nou de suport publicitar outdoor, “Bus-shelter 4MORE”, care consta intr-o fata publicitara de statie impartita in patru spatii separate de promovare. Acest produs a fost creat special pentru organizatorii de evenimente (expozitii, concerte, teatre, filme, sport) si pentru clientii de mica publicitate, cu scopul de a oferi acestora un suport publicitar preferat pentru promovare, care sa asigure o expunere controlata si eficienta, la preturi foarte avantajoase.

Foto BS4MOREAmplasate in zone intens circulate, statiile RATB reprezinta un canal de comunicare accesibil si eficient, fiind vazute zilnic de persoanele care calatoresc cu mijloacele de transport in comun, dar si de catre cei aflati in traficul pietonal. Echipa Euromedia si Beta Cons a creat pentru clientii sai un pachet special ce permite realizarea de campanii versatile, cu o acoperire mare la nivelul intregului oras, la un pret redus.

Astfel, clientii au la dispozitie o retea compusa din locatii selectate cu atentie, putand alege unul sau mai multe sloturi din cele patru prezente pe o fata de statie, in vederea promovarii evenimentelor organizate pe tot parcursul anului. Locatiile alese pentru aceasta retea acopera atat centrul, cat si marile aglomerari urbane din zonele 2 si 3 (cartiere si cai de acces in/iesire din Bucuresti).

Prima campanie “Bus-shelter 4MORE” (foto), lansata in luna iulie 2012, promoveaza un concert al trupei Voltaj si un concert sustinut de orchestra austriaca Johann Strauss.

Horatiu Girbea, director vanzari Euromedia si Beta Cons, membre Epamedia: “Ideea ‘Bus-shelter 4MORE’ a aparut din dorinta de a oferi clientilor din industria de evenimente si nu numai, un mediu mai potrivit de promovare, adaptat cerintelor acestora, la un preţ foarte avantajos. Astfel, am creat o retea speciala formata din statii aflate in zone cu trafic intens, pe care clientii nostri o au la dispozitie, cu posibilitatea de a alege unul din cele 4 sloturi. Beneficiile unei astfel de campanii sunt legate de monitorizarea regulata a acestora si asigurarea unei expuneri controlate a afiselor, locatiile fiind distribuite proportional la nivelul orasului. Prin acest nou mod de promovare outdoor ne propunem sa incurajam realizarea campaniilor outdoor pe reteaua de statii RATB, aceasta fiind un canal de comunicare accesibil si de impact.”

Certificari / Afilieri