Stiri

get in touch

Restaurantul Hanu’ Berarilor continua promovarea outdoor neconventionala

04-07-2012

O campanie outdoor neconventionala, de impact, este „Pauza de bere”, inceputa anul trecut de catre restaurantul Hanu’ Berarilor, parte a grupului City Grill. Grafica reprezinta o invitatie la bere, scrisa in stilul vechilor telegrame, semnalizand in acelasi timp directia si distanta catre cel mai apropiat restaurant. Panourile alese de echipa Hanu’ Berarilor sunt pozitionate strategic, in zone centrale din Bucuresti, intens circulate, aflate in aproprierea restaurantelor. Hanu Berarilor

„Anul acesta, dorind sa promovam atat „Pauza de bere”, cat si redeschiderea cunoscutei terase a Hanului, in urma consultarii cu partenerii nostri, Euromedia si Beta Cons, am ajuns la concluzia ca un proiect special outdoor este cea mai potrivita forma de promovare: mare, sugestiv, cu un text scurt si la obiect! Mesajul elaborat de agentia de creatie avea nevoie de un spatiu adecvat de expunere, iar echipa Euromedia si Beta Cons ne-a oferit exact ceea ce aveam nevoie.” - Irina Arsenescu, Controlling & Audit Director.

Astfel, folosind comunicarea outdoor, restaurantul Hanu' Berarilor continua una dintre cele mai apreciate campanii ale grupului, „Pauza de Bere”, care a produs rezultate foarte bune anul trecut si care deja se bucura de succes dupa primele luni ale acestui an.

"Putem spune cu multumire ca, atat cat putem cuantifica in acest moment, deja campania incepe sa dea roade. Suntem zilnic vizitati de doritori sa ia o Pauza de Bere in Gradina Hanului" - Ramona Popescu, Marketing Manager.

Detalii campanie:

Client: Restaurant Hanu' Berarilor (grup City Crill). Agentie: I.M. Smite. Implementare: Euromedia & Beta Cons. Detalii executie: Extensie 2D, cu o suprafata de aproximativ 6 mp, realizata din forex cu grosimea de 6mm, intarita cu structura metalica, caserat cu autocolant. Aplicarea autocolantului pe panou a fost realizata mecanic cu ajutorul lipirii prin arc electric.

Certificari / Afilieri